Nasávacia hadica, vzduchový filter pre tvoje auto

Nasávacia hadica, vzduchový filter pre Top výrobcovia
- Nasávacia hadica, vzduchový filter SKODA OCTAVIA
- Nasávacia hadica, vzduchový filter VOLKSWAGEN GOLF
- Nasávacia hadica, vzduchový filter BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Nasávacia hadica, vzduchový filter SKODA FABIA
- Nasávacia hadica, vzduchový filter AUDI A4
- Nasávacia hadica, vzduchový filter BMW Rad 5
- AUDI A6
- Nasávacia hadica, vzduchový filter FORD FOCUS
- Nasávacia hadica, vzduchový filter OPEL ASTRA
- Nasávacia hadica, vzduchový filter SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Nasávacia hadica, vzduchový filter KIA CEE'D
- Nasávacia hadica, vzduchový filter RENAULT MEGANE
- Nasávacia hadica, vzduchový filter SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Nasávacia hadica, vzduchový filter HYUNDAI i30
- Nasávacia hadica, vzduchový filter HONDA CIVIC
- Nasávacia hadica, vzduchový filter VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Hadičky a rúrky
Nasávacia hadica, vzduchový filter poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Spojenie určitých systémov a jednotiek klimatizácie môže byť dosiahnuté vzduchovými hadičkami. Pevné spojenie je neekonomické kvôli obmedzenému priestoru. Pevné hadičky majú svoju odolnosť, ale nie pružnosť. Teplotná odolnosť je samozrejme nemenej dôležitá. Okrem toho, vzduchová hadička musí odolávať tlaku, prenášať plyn a kvapalinu, a musí byť jednoducho inštalovaná a pripojiteľná.
Vzhľadom k tomu, že vibrácie motora sú niekedy silné, hadičky musia byť upevnené stabilne a odolne. Akýkoľvek únik spôsobí zlyhanie agregátu, a to povedie k ďalším dôsledkom. Od požiadaviek popísaných nižšie, je vidieť, že sa požaduje, aby hadice klimatizácie mali vysokú pružnosť a odolnosť. Musia tiež vydržať tlak na vstupe kompresora. Hadičky musia odolávať rôznym teplotám – zvyčajne v rozmedzí -50 a + 200 ° C. Z týchto dôvodov je silikón vybraný ako najvhodnejší materiál, ktorý je vystužený pomocou kovových vlákien. Hadičky sú zafixované sponami alebo svorkami, takže aj silné vibrácie neznemožnia správnu funkciu týchto prvkov.
Avšak je nutné očakávať určité opotrebenie. Silikón začne byť porézny, a preto môže získať trhliny. Poškodenie je takmer vždy zistené neskoro, pretože opotrebenie hadičky sa často začína vo vnútri. Objavia sa tam praskliny a dôjde k úniku chladiva. Strata je znázornená na zníženom výkone chladenia. Únik chladiva môžeme vidieť vtedy, ak je auto zaparkované a pod ním sa vyskytne neznáma kvapalina. Nutná je vtedy veľmi rýchla oprava. Pre výmenu tohto autodielu môžete navštíviť náš internetový obchod. Ponúkame úplne všetko pre vaše auto - snímač teploty oleja, ložiská kolies, bočné smerové svetlo, spojlery, piesty, atď.
Vzhľadom k tomu, že vibrácie motora sú niekedy silné, hadičky musia byť upevnené stabilne a odolne. Akýkoľvek únik spôsobí zlyhanie agregátu, a to povedie k ďalším dôsledkom. Od požiadaviek popísaných nižšie, je vidieť, že sa požaduje, aby hadice klimatizácie mali vysokú pružnosť a odolnosť. Musia tiež vydržať tlak na vstupe kompresora. Hadičky musia odolávať rôznym teplotám – zvyčajne v rozmedzí -50 a + 200 ° C. Z týchto dôvodov je silikón vybraný ako najvhodnejší materiál, ktorý je vystužený pomocou kovových vlákien. Hadičky sú zafixované sponami alebo svorkami, takže aj silné vibrácie neznemožnia správnu funkciu týchto prvkov.
Avšak je nutné očakávať určité opotrebenie. Silikón začne byť porézny, a preto môže získať trhliny. Poškodenie je takmer vždy zistené neskoro, pretože opotrebenie hadičky sa často začína vo vnútri. Objavia sa tam praskliny a dôjde k úniku chladiva. Strata je znázornená na zníženom výkone chladenia. Únik chladiva môžeme vidieť vtedy, ak je auto zaparkované a pod ním sa vyskytne neznáma kvapalina. Nutná je vtedy veľmi rýchla oprava. Pre výmenu tohto autodielu môžete navštíviť náš internetový obchod. Ponúkame úplne všetko pre vaše auto - snímač teploty oleja, ložiská kolies, bočné smerové svetlo, spojlery, piesty, atď.
Navrhované produkty: