Nosník nárazníka pre tvoje auto

Nosník nárazníka pre Top výrobcovia
- Nosník nárazníka SKODA OCTAVIA
- Nosník nárazníka VOLKSWAGEN GOLF
- Nosník nárazníka BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Nosník nárazníka SKODA FABIA
- Nosník nárazníka AUDI A4
- Nosník nárazníka BMW Rad 5
- AUDI A6
- Nosník nárazníka FORD FOCUS
- Nosník nárazníka OPEL ASTRA
- Nosník nárazníka SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Nosník nárazníka KIA CEE'D
- Nosník nárazníka RENAULT MEGANE
- Nosník nárazníka SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Nosník nárazníka HYUNDAI i30
- Nosník nárazníka HONDA CIVIC
- Nosník nárazníka VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Karosérie
Nosník nárazníka poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Všetky oblasti rámov patria medzi najťažšie miesta karosérie vozidla. Preto je pripevnenie nosičov nárazníkov na ne ideálnym miestom, najčastejšie na prednej časti rámu. Spojné nosníky majú za úlohu zmierňovať sily pri nárazoch, čím šetria škody a majetku, ale hlavne na zdraví cestujúcich. Aj samotný nárazník môže absorbovať významnú časť mnohých malých nehôd, a vtedy môže táto situácia zostať bez následkov alebo poškodenie môže byť kvalifikované ako bezvýznamné.
Tradične sú nárazníky ukotvené na dvoch miestach, takže padajúca sila kolízie je rozdelená rovnomerne do týchto dvoch bodov, čím sa tiaž na jeden bod znižuje automaticky na polovicu. Pokiaľ teda na danú oblasť pôsobí len polovica zaťaženia, týmto spôsobom je možné uchrániť nárazníky a nosníky pred kompletným poškodením. Nárazníky v tomto prípade pri menších zrážkach utrpia oba malé preliačiny, a to vďaka práca pružných prvkov a spojných nosníkov. Dnešné spojné nosníky sú inak tvarované ako kedysi. V dôsledku toho je sila nárazu rozložená na každý bod uchytenia, ktorý je následne ovplyvnený minimálnou silou. Účinok nárazu je teda nízky. Trvalé stopy na nárazníku sú viditeľné iba ak sa náraz uskutoční v rýchlosti vyššej, ako je rýchlosť chôdze. Spojný nosník sa v tomto prípade poškodí tiež. Jemne sa zdeformuje i pružiaca pena, ktorá má tlmiacu funkciu v nárazníku. Tieto návrhy sa objavili na trhu od roku 1990 a vo všeobecnosti sa uplatňujú až do dnešnej doby.
Vozidlá staršieho roku výroby málokedy obsahujú tieto prvky ochrany pred nárazom. Dodatočná montáž je technicky možná, avšak tento prvok zmení dizajn auta. Majitelia starých vozidiel neuvažujú nad týmto riešením, lebo je pomerne náročné. Iné alternatívy na trhu zatiaľ nie sú známe. Všetky diely pre výmenu sú ponúkané v našom internetovom obchode, vrátane olejového filtra, hadičiek, výmenníkov tepla, centrálneho zamykania, atď. Pre vaše auto máme skutočne všetko.
Tradične sú nárazníky ukotvené na dvoch miestach, takže padajúca sila kolízie je rozdelená rovnomerne do týchto dvoch bodov, čím sa tiaž na jeden bod znižuje automaticky na polovicu. Pokiaľ teda na danú oblasť pôsobí len polovica zaťaženia, týmto spôsobom je možné uchrániť nárazníky a nosníky pred kompletným poškodením. Nárazníky v tomto prípade pri menších zrážkach utrpia oba malé preliačiny, a to vďaka práca pružných prvkov a spojných nosníkov. Dnešné spojné nosníky sú inak tvarované ako kedysi. V dôsledku toho je sila nárazu rozložená na každý bod uchytenia, ktorý je následne ovplyvnený minimálnou silou. Účinok nárazu je teda nízky. Trvalé stopy na nárazníku sú viditeľné iba ak sa náraz uskutoční v rýchlosti vyššej, ako je rýchlosť chôdze. Spojný nosník sa v tomto prípade poškodí tiež. Jemne sa zdeformuje i pružiaca pena, ktorá má tlmiacu funkciu v nárazníku. Tieto návrhy sa objavili na trhu od roku 1990 a vo všeobecnosti sa uplatňujú až do dnešnej doby.
Vozidlá staršieho roku výroby málokedy obsahujú tieto prvky ochrany pred nárazom. Dodatočná montáž je technicky možná, avšak tento prvok zmení dizajn auta. Majitelia starých vozidiel neuvažujú nad týmto riešením, lebo je pomerne náročné. Iné alternatívy na trhu zatiaľ nie sú známe. Všetky diely pre výmenu sú ponúkané v našom internetovom obchode, vrátane olejového filtra, hadičiek, výmenníkov tepla, centrálneho zamykania, atď. Pre vaše auto máme skutočne všetko.
Navrhované produkty: