Lanko ovládania spojky pre tvoje auto

Lanko ovládania spojky pre Top výrobcovia
- Lanko ovládania spojky SKODA OCTAVIA
- Lanko ovládania spojky VOLKSWAGEN GOLF
- Lanko ovládania spojky BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Lanko ovládania spojky SKODA FABIA
- Lanko ovládania spojky AUDI A4
- Lanko ovládania spojky BMW Rad 5
- AUDI A6
- Lanko ovládania spojky FORD FOCUS
- Lanko ovládania spojky OPEL ASTRA
- Lanko ovládania spojky SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Lanko ovládania spojky KIA CEE'D
- Lanko ovládania spojky RENAULT MEGANE
- Lanko ovládania spojky SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Lanko ovládania spojky HYUNDAI i30
- Lanko ovládania spojky HONDA CIVIC
- Lanko ovládania spojky VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Spojka
Lanko ovládania spojky poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Odkedy je spojka riadená hydraulicky, vyskytli sa v tomto systéme nové prvky, avšak lanko zostalo nezmenené. Testovali sa i iné možnosti prenosu sily spojky, avšak lanko zostalo najúčinnejším spôsobom. Je to lacný a účinný spôsob funkčnosti spojky. Jeho zaťaženie je vysoké, pretože je často používané. Je preto potrebné, aby bolo toto lanko vyrobené z odolného kovového materiálu – podobného ako lanko ručnej brzdy.
Toto lanko je konkrétne vyrábané z oceľových drôtov, ktoré sú špirálovito usporiadané a tvoria silné a husté pramene, ktoré sa vyznačujú odolnosťou. Zatočenie jednotlivých prameňov zvyšuje celkovú životnosť tejto súčiastky. Dokonca aj keď jeden z týchto drôtov sa poškodí, nie je to problém, pretože jeho funkciu zastanú ostatné lanká. Po dlhej dobe sa môžu objaviť určité trhliny na týchto drôtoch. Avšak oveľa častejšie sa opotrebováva kotúč spojky. Pokiaľ sa vyskytne nejaké poškodenie, je ľahko citeľné a viditeľné. Na druhú stranu, obvykle lanko spojky vydrží, kým sa nevymení nový kotúč spojky. To sa vykonáva po cca 200000 najazdených kilometrov. Zmenu vo funkčnosti je cítiť najmä na pedáli spojky, ktorá sa stáva ťažšie ovládateľnou. V niektorých prípadoch bude potrebné stláčať spojku omnoho silnejšie.
Lanko spojky, ktoré má už niekoľko pretrhnutých drôtov, je potrebné vymeniť. Lanko spojky ako náhradný diel je veľmi lacnou záležitosťou a ľahko sa inštaluje. Ak chcete kúpiť samostatné lanko spojky, je to veľmi neekonomické. V prípade poškodenia je vhodné kúpiť si celú sadu, aj s kladkami, aby sa zamedzilo ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Nové autodiely z nášho internetového obchodu sú vždy veľmi lacné, a môžete si ich objednať kedykoľvek. Máme pre vás napríklad pružiny, kĺbový hriadeľ, tlmiče, remene, kondenzátor, prvky klimatizácie, atď.
Toto lanko je konkrétne vyrábané z oceľových drôtov, ktoré sú špirálovito usporiadané a tvoria silné a husté pramene, ktoré sa vyznačujú odolnosťou. Zatočenie jednotlivých prameňov zvyšuje celkovú životnosť tejto súčiastky. Dokonca aj keď jeden z týchto drôtov sa poškodí, nie je to problém, pretože jeho funkciu zastanú ostatné lanká. Po dlhej dobe sa môžu objaviť určité trhliny na týchto drôtoch. Avšak oveľa častejšie sa opotrebováva kotúč spojky. Pokiaľ sa vyskytne nejaké poškodenie, je ľahko citeľné a viditeľné. Na druhú stranu, obvykle lanko spojky vydrží, kým sa nevymení nový kotúč spojky. To sa vykonáva po cca 200000 najazdených kilometrov. Zmenu vo funkčnosti je cítiť najmä na pedáli spojky, ktorá sa stáva ťažšie ovládateľnou. V niektorých prípadoch bude potrebné stláčať spojku omnoho silnejšie.
Lanko spojky, ktoré má už niekoľko pretrhnutých drôtov, je potrebné vymeniť. Lanko spojky ako náhradný diel je veľmi lacnou záležitosťou a ľahko sa inštaluje. Ak chcete kúpiť samostatné lanko spojky, je to veľmi neekonomické. V prípade poškodenia je vhodné kúpiť si celú sadu, aj s kladkami, aby sa zamedzilo ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Nové autodiely z nášho internetového obchodu sú vždy veľmi lacné, a môžete si ich objednať kedykoľvek. Máme pre vás napríklad pružiny, kĺbový hriadeľ, tlmiče, remene, kondenzátor, prvky klimatizácie, atď.
Navrhované produkty: