Spojková lamela pre tvoje auto

Spojková lamela pre Top výrobcovia
- Spojková lamela SKODA OCTAVIA
- Spojková lamela VOLKSWAGEN GOLF
- Spojková lamela BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Spojková lamela SKODA FABIA
- Spojková lamela AUDI A4
- Spojková lamela BMW Rad 5
- AUDI A6
- Spojková lamela FORD FOCUS
- Spojková lamela OPEL ASTRA
- Spojková lamela SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Spojková lamela KIA CEE'D
- Spojková lamela RENAULT MEGANE
- Spojková lamela SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Spojková lamela HYUNDAI i30
- Spojková lamela HONDA CIVIC
- Spojková lamela VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Spojka
Spojková lamela poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Kotúče spojky sú inštalované do všetkých vozidiel. Avšak tieto prvky systému spojky sa môžu časom uvoľniť. Spojky sú umiestnené medzi motorom a prevodovkou tak, aby bol prenos sily medzi motorom a prevodovkou čo najúčinnejší. Následne je možné meniť rýchlosti len s minimálnym úsilím bez poškodenia systémov vozidla. Spojka nepreruší prenos krútiaceho momentu do prevodovky. Problémom je opotrebovanie, alebo obrusovanie spojky a jej kotúča.
Kľukový hriadeľ prenáša krútiaci moment z motora na spojku. Ďalší prevod môže byť dosiahnutý iba vtedy, keď je krútiaci moment prenášaný na vstupný hriadeľ spojky na spojkový kotúč i na výstupnom hriadeli, a potom na vstupný hriadeľ prevodovky. Kotúč spojky podlieha preto treniu na oboch stranách, a musí byť veľmi robustný. Zotrvačník zaznamená aktuálnu rýchlosť, zatiaľ čo kotúč spojky nemá žiadnu rýchlosť. Prítlačná doska spojky je tlačená proti zotrvačníku tak, že zapojí svoju rýchlosť opäť do obehu a pripojí sa k funkcii spojkového kotúča, aby bol prechod medzi týmito javmi plynulý a pohodlný. Prítlačná doska na spojkový kotúč je tlačená tak, aby sa prenos prebiehal hladko a aby sa sila pohonu mohla ďalej viesť smerom ku kolesám.
Je jasné, že všetky prvky spojky, a najmä kotúč spojky, musia odolať veľkému treniu a obrusovaniu. Trenie sa uskutočňuje nepretržite, preto je potrebné dbať na správne používanie spojky. Pokiaľ sa spojka nadmerne opotrebuje, je potrebné ju vymeniť. Najčastejšie sa vymieňa práve opotrebovaný kotúč spojky, ktorý musí odolávať aj vysokým teplotám. Nový kotúč spojky, kvalitný a lacný, je možné objednať si v našom internetovom obchode. Sme tu pre vás 24 hodín denne a máme pre vaše auto všetko, čo bude potrebovať, od vypúšťacích ventilov, smeroviek, brzdových kotúčov, škrtiacich klapiek, až po tlmiče či nárazníky, atď.
Kľukový hriadeľ prenáša krútiaci moment z motora na spojku. Ďalší prevod môže byť dosiahnutý iba vtedy, keď je krútiaci moment prenášaný na vstupný hriadeľ spojky na spojkový kotúč i na výstupnom hriadeli, a potom na vstupný hriadeľ prevodovky. Kotúč spojky podlieha preto treniu na oboch stranách, a musí byť veľmi robustný. Zotrvačník zaznamená aktuálnu rýchlosť, zatiaľ čo kotúč spojky nemá žiadnu rýchlosť. Prítlačná doska spojky je tlačená proti zotrvačníku tak, že zapojí svoju rýchlosť opäť do obehu a pripojí sa k funkcii spojkového kotúča, aby bol prechod medzi týmito javmi plynulý a pohodlný. Prítlačná doska na spojkový kotúč je tlačená tak, aby sa prenos prebiehal hladko a aby sa sila pohonu mohla ďalej viesť smerom ku kolesám.
Je jasné, že všetky prvky spojky, a najmä kotúč spojky, musia odolať veľkému treniu a obrusovaniu. Trenie sa uskutočňuje nepretržite, preto je potrebné dbať na správne používanie spojky. Pokiaľ sa spojka nadmerne opotrebuje, je potrebné ju vymeniť. Najčastejšie sa vymieňa práve opotrebovaný kotúč spojky, ktorý musí odolávať aj vysokým teplotám. Nový kotúč spojky, kvalitný a lacný, je možné objednať si v našom internetovom obchode. Sme tu pre vás 24 hodín denne a máme pre vaše auto všetko, čo bude potrebovať, od vypúšťacích ventilov, smeroviek, brzdových kotúčov, škrtiacich klapiek, až po tlmiče či nárazníky, atď.
Navrhované produkty: