Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania pre tvoje auto

Palec rozdeľovača zapaľovania pre Top výrobcovia
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania SKODA OCTAVIA
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania VOLKSWAGEN GOLF
- Palec rozdeľovača zapaľovania BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania SKODA FABIA
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania AUDI A4
- Palec rozdeľovača zapaľovania BMW Rad 5
- AUDI A6
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania FORD FOCUS
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania OPEL ASTRA
- Palec rozdeľovača zapaľovania SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania KIA CEE'D
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania RENAULT MEGANE
- Palec rozdeľovača zapaľovania SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania HYUNDAI i30
- Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania HONDA CIVIC
- Palec rozdeľovača zapaľovania VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Zapaľovanie
Palec (rotor) rozdeľovača zapaľovania poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Úlohou palca (rotoru) rozdeľovača je spoľahlivá distribúcia zapaľovacieho napätia cez zapaľovacie káble a konektory do zapaľovacích sviečok v jednotlivých valcoch. Veka a rotory rozdeľovača sa vyrábajú z rôznych materiálov a sú dodávané s rôznymi tvarmi kontaktov a upínaním - špeciálne prispôsobené požiadavkám jednotlivých systémov zapaľovania.
Veko rozdeľovača spoľahlivo prenáša vysoké napätie k zapaľovaciemu káblu a konektorom zapaľovacej sviečky v príslušnom valci. Rotor je vyrobený z vysoko izolačného materiálu odolného voči vysokému napätiu (napr. fenol, epoxidová živica); v závislosti na verzii a požiadavkách môže byť vnútorná aj vonkajšia časť lakovaná pre dodatočnú ochranu voči kondenzovanej vode a chemickým vplyvom; v súlade s požiadavkami výrobcov môže a nemusí byť vybavený ochranným krytom vyrobeným z vodivého plastu, ktorý vracia interferenciu na kostru a zaisťuje elektromagnetickú kompatibilitu.
Palec rozdeľovača zapaľovania je združený prístroj, ktorý obsahuje prerušovač s kondenzátorom, samotný rozdeľovač a odstredivý regulátor. Rozdeľovače sa rozlišujú podľa počtu valcov motora. Ich pohon býva od vačkového hriadeľa cez zubovú spojku s prevodom 1:1. Rozdeľovač má tie isté otáčky ako vačkový hriadeľ. Toto umožňuje použitie jedného rozdeľovača pre celý motor.
Samotný rotor rozdeľovača sa nachádza v hornej časti, tvorí ho rotujúce bakelitové rozdeľovacie ramienko a bakelitové veko, jeho správnu polohu zabezpečujú výstupky a pružiny. Prenos vysokého napätia zo zapaľovacej cievky na ramienko zabezpečuje stredový uhlík. Vôľa ramienka a vývodu na veku býva 0,2-0,3 mm.
Pokiaľ hľadáte autodiel spoľahlivej kvality a vynikajúcej ceny, navštívte náš online obchod, kde vám ponúkame všetky potrebné autodiely, vrátane cievok zapaľovania, tlmičov, alebo akýchkoľvek iných autodielov.
Navrhované produkty: