Olejové čerpadlo pre tvoje auto

Olejové čerpadlo pre Top výrobcovia
- Olejové čerpadlo SKODA OCTAVIA
- Olejové čerpadlo VOLKSWAGEN GOLF
- Olejové čerpadlo BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Olejové čerpadlo SKODA FABIA
- Olejové čerpadlo AUDI A4
- Olejové čerpadlo BMW Rad 5
- AUDI A6
- Olejové čerpadlo FORD FOCUS
- Olejové čerpadlo OPEL ASTRA
- Olejové čerpadlo SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Olejové čerpadlo KIA CEE'D
- Olejové čerpadlo RENAULT MEGANE
- Olejové čerpadlo SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Olejové čerpadlo HYUNDAI i30
- Olejové čerpadlo HONDA CIVIC
- Olejové čerpadlo VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Motor
Olejové čerpadlo poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Olejové čerpadlo je zariadenie na čerpanie oleja malého objemu, prípadne na miešanie a zmiešavanie olejov. Čerpadlo umožňuje čerpanie a rozvádzanie motorového oleja. Je ním možné tiež čerpať viskózne, abrazívne alebo leptavé kvapaliny a tiež kvapaliny s obsahom pevných častíc. Výhodou je, že čerpadlo je plne uzatvorené a preto nedochádza ku kontaktu čerpanej látky a okolitého prostredia.
Olejové čerpadlo tvorí uzatvorená nádoba oddelená pružnou membránou. Membrána je pripojená k tiahlu spojeného s pohonom. Kmitavý pohyb tiahla sa prenáša na membránu, ktorá svojim pohybom mení objem priestoru uzatvorenej nádoby. Priestor pod membránou je osadený nasávacím a výtlačným ventilom, ktoré sa otvárajú v závislosti na podtlaku resp. pretlaku v priestore pod membránou. Niekedy je pre zvýšenie účinnosti a plynulosti čerpania tiahlo prepojené s dvoma membránami, pričom súčasne jedna časť čerpadla čerpá a druhá tlačí.
Pri nasávaní je nasávací ventil otvorený a výtlačný ventil uzatvorený. Olej prúdi do telesa čerpadla. Pri výtlaku je nasávací ventil uzatvorený a výtlačný ventil otvorený, olej je vytláčaný z telesa čerpadla. Niekedy je uzatvorená aj časť nádoby nad membránou, membrána je potom poháňaná podtlakom a pretlakom v priestore nad membránou (napr. pneumaticky, alebo hydraulicky).
Membrána olejového čerpadla sa vyrába obvykle z tvrdeného polyetylénu alebo polytetrafluóretylénu. Pre prenos pH neutrálnych olejov o vysokej teplote sa používa pre materiál membrán hliník, mosadz alebo iné zliatiny. V našom online obchode nájdete kvalitné a trvácne autodiely pre vaše auto a všetky jeho systémy. Pokiaľ vám zlyhá olejové čerpadlo, neváhajte navštíviť naše stránky a objednajte si vhodný diel pre vaše auto. Okrem tohto autodielu vám ponúkame tiež olejové filtre, smerovky, nárazníky, alebo akékoľvek iné potrebné náhradné diely.
Olejové čerpadlo tvorí uzatvorená nádoba oddelená pružnou membránou. Membrána je pripojená k tiahlu spojeného s pohonom. Kmitavý pohyb tiahla sa prenáša na membránu, ktorá svojim pohybom mení objem priestoru uzatvorenej nádoby. Priestor pod membránou je osadený nasávacím a výtlačným ventilom, ktoré sa otvárajú v závislosti na podtlaku resp. pretlaku v priestore pod membránou. Niekedy je pre zvýšenie účinnosti a plynulosti čerpania tiahlo prepojené s dvoma membránami, pričom súčasne jedna časť čerpadla čerpá a druhá tlačí.
Pri nasávaní je nasávací ventil otvorený a výtlačný ventil uzatvorený. Olej prúdi do telesa čerpadla. Pri výtlaku je nasávací ventil uzatvorený a výtlačný ventil otvorený, olej je vytláčaný z telesa čerpadla. Niekedy je uzatvorená aj časť nádoby nad membránou, membrána je potom poháňaná podtlakom a pretlakom v priestore nad membránou (napr. pneumaticky, alebo hydraulicky).
Membrána olejového čerpadla sa vyrába obvykle z tvrdeného polyetylénu alebo polytetrafluóretylénu. Pre prenos pH neutrálnych olejov o vysokej teplote sa používa pre materiál membrán hliník, mosadz alebo iné zliatiny. V našom online obchode nájdete kvalitné a trvácne autodiely pre vaše auto a všetky jeho systémy. Pokiaľ vám zlyhá olejové čerpadlo, neváhajte navštíviť naše stránky a objednajte si vhodný diel pre vaše auto. Okrem tohto autodielu vám ponúkame tiež olejové filtre, smerovky, nárazníky, alebo akékoľvek iné potrebné náhradné diely.
Navrhované produkty: