Ventilátor chladenia motora pre tvoje auto

Ventilátor chladenia pre Top výrobcovia
- Ventilátor chladenia motora SKODA OCTAVIA
- Ventilátor chladenia motora VOLKSWAGEN GOLF
- Ventilátor chladenia BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Ventilátor chladenia motora SKODA FABIA
- Ventilátor chladenia motora AUDI A4
- Ventilátor chladenia BMW Rad 5
- AUDI A6
- Ventilátor chladenia motora FORD FOCUS
- Ventilátor chladenia motora OPEL ASTRA
- Ventilátor chladenia SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Ventilátor chladenia motora KIA CEE'D
- Ventilátor chladenia motora RENAULT MEGANE
- Ventilátor chladenia SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Ventilátor chladenia motora HYUNDAI i30
- Ventilátor chladenia motora HONDA CIVIC
- Ventilátor chladenia VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Kúrenie /chladenie
Ventilátor chladenia motora poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Systém vodného chladenia automobilu pracuje po celú dobu prevádzky auta na plné obrátky. V automobilovom priemysle tiež existujú vzduchom chladené alebo vodou chladené motory, pretože vodný chladič zvládne i chladenie vzduchu. Skladá sa v podstate z mriežky a ventilátora. Zatiaľ čo prvá časť pracuje s dodávkou vzduchu, ventilátor vykonáva doplnkovú funkciu a posúva chladený vzduch ďalej.
Ak senzory chladenia namerajú teplotu viac ako 90°C, ventilátor sa automaticky zapne. Skladá sa otočných líšt, ktoré spĺňajú účel malej turbíny. Poháňaný elektrickým motorom vzduch rýchlo fúka z okolia proti chladiču. Nastáva výmena tepla a chladiaca voda stráca svoju teplotu a ohrieva vzduch; ohriaty vzduch sa akumuláciou tepla rýchlo rozptýli, pretože v opačnom prípade by sa výmena tepla príliš spomalila.
Ventilátor chladiča stláča vzduch, ktorý putuje do chladiča, a vytláča vzduch prítomný v chladiči. Táto funkcia je podobná, ako pri vnútornom ventilátore. V oboch prípadoch sa potláča vzduch ďalej. Účinok ventilátora chladiča je veľmi vysoký a prevádzková teplota sa rýchlo normalizuje. Ventilátor je umiestnený priamo pri vodnom chladiči. Chyba môže byť zaznamenaná, ak teplota prudko narastá bez akéhokoľvek odporu nad 90°C.
Ventilátor chladiča má najviac práce v lete v horúcich dňoch, a keď je vozidlo v dopravnej zápche. V tomto prípade nie je umožnený prísun čerstvého vzduchu z okolia, ktorý by mohol chladič podporiť v práci. Ak je potrebné vymeniť ventilátor chladiča vo vašom aute, v našom online obchode ponúkame vždy lacné a kvalitné autodiely, ktoré vaše auto práve potrebuje. U nás nájdete skutočne všetko za veľmi výhodné ceny a našou prioritou je samozrejme kvalita. Ponúkame vám napríklad tlmiče, nárazníky, svetlomety, a to všetko v najvyššej kvalite.
Ak senzory chladenia namerajú teplotu viac ako 90°C, ventilátor sa automaticky zapne. Skladá sa otočných líšt, ktoré spĺňajú účel malej turbíny. Poháňaný elektrickým motorom vzduch rýchlo fúka z okolia proti chladiču. Nastáva výmena tepla a chladiaca voda stráca svoju teplotu a ohrieva vzduch; ohriaty vzduch sa akumuláciou tepla rýchlo rozptýli, pretože v opačnom prípade by sa výmena tepla príliš spomalila.
Ventilátor chladiča stláča vzduch, ktorý putuje do chladiča, a vytláča vzduch prítomný v chladiči. Táto funkcia je podobná, ako pri vnútornom ventilátore. V oboch prípadoch sa potláča vzduch ďalej. Účinok ventilátora chladiča je veľmi vysoký a prevádzková teplota sa rýchlo normalizuje. Ventilátor je umiestnený priamo pri vodnom chladiči. Chyba môže byť zaznamenaná, ak teplota prudko narastá bez akéhokoľvek odporu nad 90°C.
Ventilátor chladiča má najviac práce v lete v horúcich dňoch, a keď je vozidlo v dopravnej zápche. V tomto prípade nie je umožnený prísun čerstvého vzduchu z okolia, ktorý by mohol chladič podporiť v práci. Ak je potrebné vymeniť ventilátor chladiča vo vašom aute, v našom online obchode ponúkame vždy lacné a kvalitné autodiely, ktoré vaše auto práve potrebuje. U nás nájdete skutočne všetko za veľmi výhodné ceny a našou prioritou je samozrejme kvalita. Ponúkame vám napríklad tlmiče, nárazníky, svetlomety, a to všetko v najvyššej kvalite.
Navrhované produkty: