Čap nápravy zavesenia kolies pre tvoje auto

Čap nápravy zavesenia kolies pre Top výrobcovia
- Čap nápravy zavesenia kolies SKODA OCTAVIA
- Čap nápravy zavesenia kolies VOLKSWAGEN GOLF
- Čap nápravy zavesenia kolies BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Čap nápravy zavesenia kolies SKODA FABIA
- Čap nápravy zavesenia kolies AUDI A4
- Čap nápravy zavesenia kolies BMW Rad 5
- AUDI A6
- Čap nápravy zavesenia kolies FORD FOCUS
- Čap nápravy zavesenia kolies OPEL ASTRA
- Čap nápravy zavesenia kolies SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Čap nápravy zavesenia kolies KIA CEE'D
- Čap nápravy zavesenia kolies RENAULT MEGANE
- Čap nápravy zavesenia kolies SEAT LEON
- KIA SPORTAGE
- Čap nápravy zavesenia kolies HYUNDAI i30
- Čap nápravy zavesenia kolies HONDA CIVIC
- Čap nápravy zavesenia kolies VOLKSWAGEN TOURAN
- MERCEDES-BENZ Trieda E
Iné náhradné diely Zavesenie nápravy/rozvodovka
Čap nápravy zavesenia kolies poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Riadiaci kĺb (alebo riadiace koleno) je používaný ako veľmi účinný prvok riadenia moderných vozidiel. Predchádzajúce priame spojenie kolies s osami bolo veľmi nešťastné, pretože tento druh spojenia bol veľmi náchylný na zlyhanie a poškodenie a s kolesami sa pohybovalo celé šasi. Trhavé pohyby, ktoré znemožňovali plynulú jazdu, boli prítomné v tomto systéme pri každej jazde. Bolo nutné vyvinúť nejaký iný spôsob, ktorý by uľahčil metódu riadenia a spojenia volantu s kolesami. Vytvorila sa tak nezávislá časť nosnej nápravy.
Riadiace kĺby sú tiež známe ako nosiče kolies. Vkladajú sa do ložísk kolies. Na riadenej náprave sa musia otáčať. Pri konvenčnom zavesení sú riadiace kĺby spojené vzperou alebo ovládacím ramenom. Predná strana na osi volantu je tiež spojená k otočnému čapu kolesa.
Systém tiež spolupracuje so zavesením kolies, s pružinami a s tlmičmi. Spojenie je uskutočnené medzi skrutkou osi a päsťou osi. V tomto prípade sú vidlice na čap upevnené skrutkami. Skrutky a svorky sú potom zaistené tkaninou. To zaisťuje ochranu týchto dielov pred poškodením a predčasným uvoľnením. V súčasnej dobe sú tiež guľové kĺby používané miesto výstupkov. Diagnóza poškodeného kĺbu nie je vždy jasná. Väčšinou sa v aute vyskytuje zvláštny zvuk, čo môže tiež signalizovať ďalšie poškodenie zavesenia. Príčinou hluku môžu byť i poškodené ložiská kolies.
Príznakom poškodenia kĺbu riadenia môže byť aj nakláňanie vozidla alebo jeho plávanie. Tento efekt je spojený s nepríjemnými zvukmi v náprave. Pokiaľ chcete mať kvalitné autodiely, navštívte náš online obchod, v ktorom nájdete všetko, čo budete potrebovať pre vaše auto. Okrem kĺbov riadenia vám ponúkame napríklad tlmiče, spätné zrkadlá, bočné panely, a mnoho iných autodielov pre všetky značky a modely áut.
Riadiace kĺby sú tiež známe ako nosiče kolies. Vkladajú sa do ložísk kolies. Na riadenej náprave sa musia otáčať. Pri konvenčnom zavesení sú riadiace kĺby spojené vzperou alebo ovládacím ramenom. Predná strana na osi volantu je tiež spojená k otočnému čapu kolesa.
Systém tiež spolupracuje so zavesením kolies, s pružinami a s tlmičmi. Spojenie je uskutočnené medzi skrutkou osi a päsťou osi. V tomto prípade sú vidlice na čap upevnené skrutkami. Skrutky a svorky sú potom zaistené tkaninou. To zaisťuje ochranu týchto dielov pred poškodením a predčasným uvoľnením. V súčasnej dobe sú tiež guľové kĺby používané miesto výstupkov. Diagnóza poškodeného kĺbu nie je vždy jasná. Väčšinou sa v aute vyskytuje zvláštny zvuk, čo môže tiež signalizovať ďalšie poškodenie zavesenia. Príčinou hluku môžu byť i poškodené ložiská kolies.
Príznakom poškodenia kĺbu riadenia môže byť aj nakláňanie vozidla alebo jeho plávanie. Tento efekt je spojený s nepríjemnými zvukmi v náprave. Pokiaľ chcete mať kvalitné autodiely, navštívte náš online obchod, v ktorom nájdete všetko, čo budete potrebovať pre vaše auto. Okrem kĺbov riadenia vám ponúkame napríklad tlmiče, spätné zrkadlá, bočné panely, a mnoho iných autodielov pre všetky značky a modely áut.
Navrhované produkty: