Rameno zavesenia kolies pre auto

Rameno zavesenia kolies pre Top výrobcovia
- Rameno zavesenia kolies SKODA OCTAVIA
- VOLKSWAGEN GOLF
- BMW Rad 3
- VOLKSWAGEN PASSAT
- Rameno zavesenia kolies BMW Rad 5
- AUDI A4
- AUDI A6
- SKODA FABIA
- Rameno zavesenia kolies FORD FOCUS
- OPEL ASTRA
- SKODA SUPERB
- FORD MONDEO
- Rameno zavesenia kolies MERCEDES-BENZ Trieda E
- MERCEDES-BENZ Trieda C
- SEAT LEON
- RENAULT MEGANE
- Rameno zavesenia kolies VOLKSWAGEN TRANSPORTER
- HONDA CIVIC
- KIA CEE'D
- MAZDA 6
Iné náhradné diely Zavesenie nápravy/rozvodovka
Rameno zavesenia kolies poškodené? Identifikácia poškodenia • Oprava • Manuál pre výmenu
Vidlicové rameno je konštrukčný prvok používaný pre nápravy na vozidlách. Ide o praktickú plochú, približne trojuholníkovú súčasť, ktorá sa otáča okolo dvoch bodov (ktorými prechádza os otáčania). Širší koniec ramena je spojený s rámom vozidla a otáča sa na čapoch. Užší koniec je spojený so závesom kolesa a otáča sa prostredníctvom guľového čapu.
Dva takéto prvky tvoria rovnobežníkovú nápravu, zatiaľ čo jedno rameno (zvyčajne dolné) je súčasťou nápravy MacPherson alebo rôznych ďalších nápravových konfigurácií. Náprava sa skladá z dvojice horného a dolného ramena. Horné rameno je obvykle kratšie, aby sa zaistil záporný odklon kolesa pri jeho poklese (vzdialení sa od karosérie). Ak je vozidlo v zákrute, náklon karosérie sa prejaví kladným odklonom vonkajšieho kolesa. Vonkajšie koleso však tiež klesne, čím získa záporný odklon vďaka kratšiemu ramenu. Konštruktéri nápravy sa pokúšajú vyvážiť tieto dva efekty, aby udržali pneumatiku kolmo k vozovke. To je zvlášť dôležité pre vonkajšiu pneumatiku, pretože sa na ňu v zákrute prenáša váha.
Medzi vonkajšou časťou ramena a koncom ramena je záves kolesa s čapom, prípadne zvislou vzperou. V závese je ložisko kolesa. Záves s integrovaným diskom zvyčajne neumožňuje, aby bolo koleso riadené. Kvôli odolnosti voči záťaži v pozdĺžnom smere, ako je akcelerácia alebo brzdenie, potrebujú ramená na konci dva otočné alebo guľové kĺby. Tie spolupracujú s vidlicovým ramenom.
Ak je potrebné vymeniť vidlicové, resp. trojuholníkové rameno na vašom aute, v našom online obchode ponúkame vždy lacné a kvalitné autodiely, ktoré vaše auto práve potrebuje. U nás nájdete skutočne všetko za veľmi výhodné ceny a našou prioritou je samozrejme kvalita. Ponúkame vám napríklad tlmiče, nárazníky, svetlomety, a to všetko v najvyššej kvalite.
Dva takéto prvky tvoria rovnobežníkovú nápravu, zatiaľ čo jedno rameno (zvyčajne dolné) je súčasťou nápravy MacPherson alebo rôznych ďalších nápravových konfigurácií. Náprava sa skladá z dvojice horného a dolného ramena. Horné rameno je obvykle kratšie, aby sa zaistil záporný odklon kolesa pri jeho poklese (vzdialení sa od karosérie). Ak je vozidlo v zákrute, náklon karosérie sa prejaví kladným odklonom vonkajšieho kolesa. Vonkajšie koleso však tiež klesne, čím získa záporný odklon vďaka kratšiemu ramenu. Konštruktéri nápravy sa pokúšajú vyvážiť tieto dva efekty, aby udržali pneumatiku kolmo k vozovke. To je zvlášť dôležité pre vonkajšiu pneumatiku, pretože sa na ňu v zákrute prenáša váha.
Medzi vonkajšou časťou ramena a koncom ramena je záves kolesa s čapom, prípadne zvislou vzperou. V závese je ložisko kolesa. Záves s integrovaným diskom zvyčajne neumožňuje, aby bolo koleso riadené. Kvôli odolnosti voči záťaži v pozdĺžnom smere, ako je akcelerácia alebo brzdenie, potrebujú ramená na konci dva otočné alebo guľové kĺby. Tie spolupracujú s vidlicovým ramenom.
Ak je potrebné vymeniť vidlicové, resp. trojuholníkové rameno na vašom aute, v našom online obchode ponúkame vždy lacné a kvalitné autodiely, ktoré vaše auto práve potrebuje. U nás nájdete skutočne všetko za veľmi výhodné ceny a našou prioritou je samozrejme kvalita. Ponúkame vám napríklad tlmiče, nárazníky, svetlomety, a to všetko v najvyššej kvalite.
Navrhované produkty: